Dostawa

DARMOWA wysyłka od  90 zł DARMOWA wysyłka od 170 zł
Natychmiastowa wysyłka

Natychmiastowa wysyłka
Z nami nie czekasz kilka dni na realizację zamówienia.

Dostawa w ciągu 48 godzin

Dostawa w ciągu 48 godzin.
Obowiązuje dla zamówień otrzymanych do godziny 11:00 w dzień roboczy.

WYSYŁKA

Dostawa na adres - Kurier DPD
Zobacz więcej
15 zł

Podstawowe informacje

  • Dostawa zamówienia odbywa się w ciągu trzech dni roboczych od momentu wysłania, w godzinach 8:00 - 18:00.
  • Link do śledzenia przesyłki znajduje się w e-mailu, generowanym przez nasz system automatycznie, po odesłaniu zamówienia oraz w e-mailu od polskiej firmy kurierskiej po przyjęciu zamówienia do doręczenia. Po przekazaniu paczki do polskiego oddziału DPD możesz w każdej chwili sprawdzić status swojej przesyłki na stronie www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/.
  • O pierwszej próbie doręczenia zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail lub SMS.
  • Możesz także zmienić adres dostawy paczki, zmienić czas jej doręczenia lub przekierować do jednego z ponad 10000 punktów DPD Pickup.
  • Przesyłka za pobraniem może zostać opłacona gotówką lub kartą ale przed dostawą radzimy upenić się czy kierowca ma przy sobie terminal mobilny.
  • Z działem obsługi klienta DPD można się skontaktować pod numerem +48 22 577-55-55 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00.

Kiedy kurier dostarczy Twoją przesyłkę?

Aktualny termin dostawy zobaczysz w szczegółach produktu lub w koszyku, podczas realizacji zamówienia. Przesyłka dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przegapiłeś dostawę?

Jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem i nie umówisz się na późniejszą dostawę, paczka zostanie automatycznie dostarczona następnego dnia roboczego. W przypadku drugiego nieudanego doręczenia, paczka jest automatycznie kierowana do zwrotu. Możesz zarządzać swoją przesyłką tutaj mojapaczka.dpd.com.pl/login lub skontaktować się z działem obsługi DPD www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/kontakt-2/dzial-obslugi-klienta/.

DPD punkty odbioru
Zobacz więcej
8 zł  12 zł
  • Nowy standard usług DPD pozwala na dostarczenie Twojego zamówienia już następnego dnia roboczego do wybranego przez Ciebie punktu odbioru po nadaniu paczki z magazynu Giovani.
  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu otrzymasz e-mail'em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie DPD, aby śledzić status jej doręczenia. Paczkę z automatu paczkowego możesz odebrać tylko za pomocą aplikacji DPD Mobile.
  • W dniu przejęcia przesyłki do doręczenia przez kuriera DPD odbiorca otrzyma wiadomość e-mail z informacją o planowanym doręczeniu paczki.
  • Kiedy przesyłka będzie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu odbioru otrzymasz SMS z zaproszeniem po odbiór paczki.
  • Przy odbiorze niezbędne jest wprowadzenie kodu odbioru z wiadomości sms.
  • Jeśli posiadasz aplikację DPD Mobile cała komunikacja odbywa się właśnie tam, czyli wtedy nie otrzymujesz e-mail, ani SMS.
  • W Punkcie Odbioru DPD Pickup zamówienie czekać będzie na Ciebie do 3 dni roboczych
  • Zamówienie nieodebrane zostanie zwrócone do magazynu.
Infolinia:

(+48) 801 400 373 lub (+48) 22 577-55-55 — godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 — 18:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Pomoc techniczna dla automatów paczkowych: (+48) 22 571-52-52

InPost - doręczenie kurierem
Zobacz więcej
15 zł
  • Dostawa w ciągu 1-2 dni od przekazania zamówienia firmie kurierskiej.
    Data przekazania zamówienia przewoźnikowi zostanie wyświetlona podczas potwierdzenia zamówienia oraz na karcie produktu (jeśli w zamówieniu znajduje się tylko jeden produkt).
  • Możliwość płatności gotówką oraz płatności online (wybierane podczas potwierdzania zamówienia)
  • Po wysłaniu zamówienia do firmy kurierskiej InPost otrzymasz list z linkiem do śledzenia przesyłki
Jak zamówić?
  • Wybierz interesujący Cię produkt.
  • Wybierz jedną z dostępnych opcji płatności na stronie lub płatność gotówką.
  • Wybierz sposób dostawy "Kurier InPost" i wpisz adres (miasto, ulica, dom) oraz kod pocztowy.
Jak odebrać?
  • Otrzymasz wiadomość SMS od firmy kurierskiej InPost z datą i godziną doręczenia.
  • Będzie dwie próby dostawy, po drugiej nieudanej próbie dostawy, zamówienie zostanie zwrócone na magazyn sklepu.
  • Jeśli nie jest Ci wygodnie odebrać zamówienie w sugerowanej godzinie, możesz bezpłatnie przekazać zamówienie do najbliższego paczkomatu firmy InPost.
  • Dostawa realizowana jest w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 18:00.
InPost - Odbiór w punkcie/paczkomat
Zobacz więcej
10 zł
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48h od momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. Analogiczną zmianę wprowadzamy również dla przesyłek kurierskich – w przypadku, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do Odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.
  • Infolinia: 722 444 000 – dla telefonów komórkowych, 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych - czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 21:00.
  • Inpost udostępnia funkcjonalność zdalnego otwierania skrytek Paczkomatów poprzez aplikację mobilną "Inpost Mobile" dostępność na Android, IOS oraz appgallery.
Poczta Polska
Zobacz więcej
15 zł
  • Nowy standard usług Poczty Polskiej pozwala na dostarczenie Twojego zamówienia już następnego dnia roboczego po nadaniu paczki z magazynu Giovani.
  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mail wraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie Poczty Polskiej.
  • Poczta poinformuje za pomocą wiadomości SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz awizacji przesyłki.
  • Kurier Pocztex podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz. Jeśli nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawi awizo.
  • Nieodebrane zamówienie czeka na poczcie przez 7 dni.
  • W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do magazynu.
  • Infolinia: 801 333 444 z telefonów stacjonarnych (opłata wg cennika operatora), (+48) 438 420 600 z telefonu komórkowego i z zagranicy (opłata wg cennika operatora) - czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00 .

Często zadawane pytania dotyczące wysyłki

W jaki sposób mogę śledzić moją przesyłkę?

Po przetworzeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z bezpośrednim linkiem do bardzo przejrzystej strony śledzenia, na której znajdziesz wszystkie niezbędne i stale aktualizowane informacje o Twojej przesyłce.

Czy kurier do mnie zadzwoni?

Tak, jeśli wybrano dostawę kurierem, a nie do punktu odbioru, kurier zadzwoni do Ciebie przed dostarczeniem paczki. Następnie kurier dostarczy przesyłkę na podany adres. Dostawa odbywa się w normalnych godzinach pracy. Kurier musi wykonać telefon, w przeciwnym razie dostawa paczki może być skomplikowana i istnieje ryzyko, że nie zostanie ona przyjęta i wróci do nas. Czasami kurier zdeponuje paczkę w najbliższym punkcie odbioru, jeśli nie będzie w stanie do Ciebie dotrzeć.

Co zrobić, jeśli paczka lub towary są uszkodzone?

Jeśli paczka jest uszkodzona z zewnątrz, nie należy jej przyjmować i należy powiadomić nas o uszkodzeniu, na przykład dzwoniąc pod numer 22 153 24 32 (8:00-16:30). Jeśli po otwarciu paczki stwierdzisz, że produkt jest uszkodzony, wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@giovanizapachy.pl i dołącz zdjęcia paczki lub uszkodzonego produktu do załącznika wiadomości e-mail. Z pewnością rozwiążemy sytuację w sposób satysfakcjonujący, a uszkodzony przedmiot zostanie wymieniony na dodatkowy prezent.

Co zrobić, jeśli przesyłka jest opóźniona?

Sprawdź ruch przesyłki (śledzenie). Link do śledzenia przesyłki znajduje się na przykład w wiadomości e-mail dotyczącej wysyłki. Jeśli opóźnienie nadal występuje, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 22 153 24 32 (8:00-16:30) lub pocztą elektroniczną pod adresem info@giovanizapachy.pl. Sprawdzimy sytuację i rozwiążemy ją, aby przesyłka dotarła do nowego domu tak szybko, jak to możliwe.