Reklamacje i zwroty

Jak postępować w przypadku reklamacji

 

Drodzy Klienci,

Jeśli zdecydujecie się zwrócić nam produkt w celu uzyskania zwrotu lub reklamacji, prosimy o poproszenie punktu odbioru o dostarczenie dowodu nadania paczki (bilet, paragon).
Następnie prosimy o przesłanie nam tego dowodu na adres: info@giovanizapachy.pl

 

Formularz reklamacyjny do pobrania

 

Adres zwrotu:

Prosimy o odesłanie zwracanych produktów na poniższy adres:


Giovani Essenze s.r.o.

Vo Výmoli 1525/5A

040 22 Košice

Słowacja

 

Ważne:

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych produktów, aby zapobiec ich uszkodzeniu w trakcie transportu.

Zwrot towarów w ustawowym terminie 14 dni.

Jako konsument, zgodnie z Kodeksem cywilnym (ustawa nr 89/2012 zbiór ustaw), masz prawo zwrócić każdy zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktów. Prawo to dotyczy również produktów zamówionych z odbiorem osobistym. Możesz skorzystać z prawa do zwrotu produktów, używając formularza odstąpienia od umowy sprzedaży.

Upewnij się, że dokładnie pakujesz zwracane produkty, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Kwota odpowiadająca zwróconym produktom zostanie przelana na Twoje konto bankowe możliwie najszybciej, nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż w chwili otrzymania zwróconych produktów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.

  

Warunki zwrotu i koszty transportu:

Koszty transportu zwracanych produktów ponosi kupujący. Jeśli odstąpisz od umowy bez podania przyczyny, koszty transportu produktów do sprzedawcy są również na Twoje konto i nie przysługuje Ci zwrot tych kosztów.